Wednesday, May 20, 2020

EBOOK BAKAL PESARA TENTERA

buku ini saya tulis dan tulis dan tulis, tahun 2020 baru kira siap. Pengerusi PERHEBAT pun sudah baca buku ini. Selepas beliau baca, saya baiki lagi.

saya bersara tahun 2000 dan sehingga hari ini sudah jumpa macam2 jenis Veteran. yg jadi penagih yg melilau kat chow kit pun pernah jumpa. ramai juga yg jadi pengawal keselamatan.

duit belum ada lebihan untuk saya cetak buku ini. jadi nya terpaksa lah jual cara e book sahaja. e book ini boleh baca di komputer atau di telefon sahaja.

yg sudah baca bagitau saya, ia amat berfaedah. banyak contoh tauladan dan sempadan. rasa takut pun ada bila nak bersara, hendak pulak kalau belum betul2 bersedia. cuma nya, hendak atau tidak, tuan2 dan puan2 kena bersara.

saya ceritakan apa persiapan yg perlu di buat. bersara nanti nak buat apa dan bagaimana. bagaimana Veteran di tipu oleh kawan, bukan kawan dan majikan. di mana mahu cari ilmu dan pengalaman. kursus peralihan nanti nak buat apa.

saya jual harga 15 rgt sahaja. berminat kreditkan ke maybank saya dan wasap resit kat saya. jgn lupa bagi emel untuk saya emel buku tersebut.

kalau tuan2 ada peluang, jemput saya datang ke pasukan tuan, dan saya akan bagi ceramah. saya hanya perlu duit tambang dan tempat tidur sahaja. ceramah saya untuk semua peringkat dari Prebet sampai yg paling atas yg ada.

kalau tuan di pusat latihan, jemput saya sebagai ceramah jemputan. pun boleh.